9 Augusti

Trött tröttare tröttast....
Fick ca noll med sömn inatt. Förmodligen för att jag gick upp typ 13.30 i söndags då det vart en blöt sen kväll i lördags. Samt vetskapen om att jag måste sova eftersom jag skulle jobba idag. Så när det va dax att gå upp så va jag knappt människa. Hoppade in i duschen, och vad hände då. Slangen lossade från kranen och jag kunde inte få tillbaka den så jag fick duscha sittandes i badkaren under handfatskranen.. Haha... Inte allt för effektivt men det funka. På med sminket som blev katastrof.... Och det bara fortsatte, väl på studion så skulle jag bättra på det hela och lyckas då svepa svart skugga över hela kinden, ännu en katastrof. Försökte täcka och rädda så gått det gick. Aningen senare så lyckas jag få pensel rengöring på andra kinden vilket resulterade i två stora vita fläckar nu snackar vi riktig katastrof. Men, bara att försöka täcka och fixa till så gott det går. Och det gjorde jag. Men framåt kvällen såg jag iaf ut som en dränkt katt. Så nedrans varmt!! Men oavsett hur jag såg ut så damn i'm good. Men fortfarande alldeles för långsam. Måste måste måste bli snabbare!!!!

Nu ser det tomt ut på jobb fronten igen... Poor me :(
Men jag ska på ett spännande möte på onsdag. Vet egentligen inte vad det handlar om men jag hoppas det är nått som leder till jobb. Återkommer när jag vet :)

Dax att krypa till sängs tror jag.. Som sagt. Mycket trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test