12.3

Fy fan va jag är dålig!!
Hur svårt ska det va att ta sig i kragen och blogga lite under veckorna!?

Men eftersom jag inte gjort det får jag väl göra det nu..
Lördagens tävling i Hedemora va en stor succé! Anna och Dogge segrade i buggen, med Madde och Fredrik i hasorna på tredje plats. Anna, Isabel och Dogge gjorde även en riktigt bra dubbelbugg och fick silver, förlorade guldet mot samma trio som sist. Lite orättvist tycker jag men men :)

På kvällen vart det en totalt oplanerad utgång.. Hndra år sen sist och på söndagen insåg jag varför jag aldrig går ut numera!! Sliten delux! Men upp  och hoppa, skulle undervisa dubbelbugg mellan kl 11-13 med pappsen på Dreamteam och efter det så va det hem till syster för att beställa lite newbody grejer, fika och prata om släktgården.
Sen dog jag på soffan när jag kom hem!

I måndags så gjorde min gamla rock tränare Henrik Ståhlberg comeback och Anders och Madde fick riktigt smaka på hur det är med akro träning. Kommer bli as nice, tror det kommer hjälpa dom mycket även med tekninken i dansen att behöva lyssna på någon annan än mig som tjatar..

Tisdag. Bugg träning med David. Alltid bra!

Igår så hade vi en föreläsare från sisu som föreläste för oss om kost och idrott. Riktigt bra va det. Jag hoppas alla tar in av det han sa och faktiskt börjar tänka lite på framförallt hur man äter och givetvis vad!

Ikväll... Jadu, det tänkre jag inte säga. Men klirr klirr i kassen............

Imorgon. Melodifestivelen såklart! Det finns inget annat!

Söndag. Undervisa dubbelbugg på dreamteam igen. Ska va lite piggare den här gången :)

Hörs!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test