18.3

Som vanligt ungefär en vecka sen sist :) Men varför bryta en tradition! Haha

Sitter och lyssnar in Rolandz nya platta, men jag måste säga att jag är besviken. Hade sky höga förväntingar, men det är inte alls så bra som jag trodde :( Eda-Lee står sig fortfarande!
Och på tal om Eda-Lee, det kommer bli GRYMT eller hur ;) -top secret- Bara dom få invalda i eda-lee sekten vet. Hahahahaha....

Imorgon är det dags för årsmöte på dansen, efter mötet kommer vi ha social dans. Har precis gjort klart spellistan, 2h 10 min lång blev den. Och givetvis av riktigt bra kvalité!

Efter mötet väntar en välbehövlig helg, helt slut..
Och det bästa är ju att imorgon är det bara 1 vecka kvar till LÖN!! Omg va rik jag kommer bli.. HUr ska det gå? Kommer bli helt crazy.. Hehe, skämt o sido ska det bli riktigt nice att kunna åka till affärn och handla ordentligt med mat utan att behöva snäla till tusen med dom få 100 lappar man haft till förfogande. Bara en veckas missär kvar.....

Det får avsluta kvällen..
Natti natti!!
//Sandra

Kommentarer
Postat av: AnnaJ

hahah eda kommer bli grymt!!! sekten hahaha tummen upp

2010-03-26 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test