19.3

- jag hör hur dom ligger med varandra i våningen ovanför, hon låter så lycklig, hon låter så fin.....
- här kommer dansmannen bertil han svänger på sin stjärtil varje rytm som dansbandet ger.......

Jag dömde ut Rolandz nya platta jajamen alldeles för fort har jag insett! Riktigt skönt sväng faktiskt. Lysnnar just nu :) Fast Eda-Lee är ändå bäst!



Årsmöte avklarat ikväll, just nu mest besviken över det hela. Tyckte vi hade styrt upp det hela så bra och så slutar det såhär. Bara vi närmast sörjande och knappt det. Ett par som inte tillhör tävlingsfamiljen kom. Jätte kul!! Men nu har jag och Johanna diskuterat på fb chatten och kommit fram till att hon och jag ska se till att styra upp den sociala verksamheten för vanliga kursare.. Så att det är propp fullt på nästa årsmöte! Hejja oss!

Imorgon ska vi hem till syster yster på kvällen för att få höra vad pappa har att förtälja om vad som sas på årsmötet om boda (vår släktgård i hälsingland). Ska bli en trevlig taco kväll, undrar om det ska drickas alkohol till?? Det måste jag ta reda på ;)

Ska nog hoppa i säng nu.. Lite trött i kroppen men inte direkt i knoppen.
Men jag vet ju att det är väldigt skönt i sängen så det blir så snart.. Natti!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test