20.3

Vilken härlig dag det va idag..

Vaknade tidigt av ett solfyllt rum då rullgardinen brakade ner här om dan när jag skulle dra upp den. Jag har lite svårt att sova när det är ljust så det är ett litet problem jag har nu. Men jag tänker inte klaga på att ljuset och värmen är på väg för det fullkomligt älskar jag. Utan det är rullgardinen som är problemet! Haha..

Eftersom jag va uppe innan tuppen, dock väldigt trött efter väldigt dåligt med sömn inatt då jag kom i säng sen och sen hade en karl som kom hem och förde liv hela natten, eller ja.. Efter ett tag visade det sig att det bara va tvn som förde liv. K han sov så "sött" i soffan, helt utslagen med taklampan tänd och kebaben på bordet.. Jag va faktiskt snäll och la på han en filt, släckte och stängde av tvn. Iaf, åter till saken. Jag tänkte att en rask promenad ska man ju ha idag, kampen mot kilona har ju börjat på allvar, så jag tänkte att jag tar sällskap med mamma när hon går till jobbet. Bra beslut av mig :) Underbart soligt när vi lite innan nio traskade ner mot staden, prick kl tio va jag hemma igen. Så skönt!

Sen vart det inte mycket mer av den här dagen.. Vet egentlgien inte vad man ska göra av sånna här fina lördagar när man inte har barn, hund eller hus eller rent utav jobbar?? Finns inget att göra.. Vad gör ni??

Hämtade mamma när hon slutade, följde med henne hem ett tag. Sen va jag och K på affärn en snabbis för att lista ut vad vi skulle göra för magisk mat med våra sista futtiga kronor. Har lite svårt att förstå att jag om bara en vecka får lön för en hel månads arbete... Ska bli helt underbart!

Fixade käket sen och kikade på bröllopsfotografen. Jag tyckte den va helt underbar! K sover återigen i soffan så han gillade den nog inte fullt lika mycket :)

Vi skulle ju vart hem till syster ikväll egentligen men svågern fick någon form av "magsjuka" så det blev inställt. Helt förståeligt. Skulle ev. bli eftermiddagsfika imrogon istället om han blev pigg. Hoppas!

Sen undrar jag, firar inte "folk" påsk?? Är det jag som är konstig och brukar vara på släktmiddag på kvällen och inte ser påskafton som en kväll att springa på krogen?? Hjälp mig med det här, vad är rätt och fel?? Borde jag ändra mig??

Ciao
//Sandra


Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Näää, du är inge konstig, isf är vi det allihopa. Hi hi. Vansinnigt trevlig och rolig släkt är det också, på alla sidor (dom närmaste). Puss på dig stumpan.

2010-03-21 @ 10:06:22
Postat av: Mamma Anne

Nä du är inge konstig.

2010-03-21 @ 10:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test