21.3

Tyckte jag dagen igår inte vart mycket av så är det ingenting mot vad som blev av idag.... gick upp 11!! Händer väldigt sällan, men jag va trött efter en sömnlös fredag natt. Tänkte att nu blire en promenad, drog bort gardinerna och tänkte va i h*vlete är det som är fel!!! Gaaah!! Snö.. Don't want it! Sol och värme kom nu...

Så, jag hamnade i soffan och vart kvar där nästan hela dagen, lite små plock och dammsugande blev gjort. Runt fem fick jag nog och började spela wii fit. Vid sex kom mamma över med en kasse full med godsaker. Ingredienser till pizza :) Mums! Vi spelade lite mer wii och vid sju gick hon hem, jag och K fixade iordning pizzan som fick stå och vänta ett tag på bänken innan vi stoppade in den i ugnen. Åt och kikade på wipeout, det va super smarrigt med pizza!

Nu ska det bli film och chokladbollar... :P

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej

Vi är hemma fredag - Måndag.

Någon utav dom dagarna blir de påsk middag med familjen, vet bara inte när:)

Ska vi styra något med karlarna eller med brudarna:)



Lördagen är ju redan uppbokad så de är fredagen eller söndagen.

2010-03-22 @ 12:36:52
URL: http://jpalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test