27.3

.... Do you feel? Like I feel? Natalie Natalie Natalieeeee.... lalalalala...
Sjunger för fullt.... Får ju passa på nu när karln inte är hemma. Han blir så sur när jag sjunger och det förstår jag! Skulle inte heller vilja lyssna på mig :) Haha!

Gårdagskvällen va en riktig hit! Hade superkul hemma hos Johanna.. Ska slänga upp lite bilder imorgon! Haha.. Vågar ni kolla?? ;)

Nu när jag änligen känner mig som en människa igen så ska jag ta och göra mig iordning, blir taco middag hos syster med tjocka släkten, ska gulla till tusen med mosters/fasters älsklingar Saga och Hugo. Dom dära stora är ju så stora så dom vill ju inte gulla längre :)

Sen ska jag försöka ta mig ner på staden och möta upp emma och mikaela på Å.. Så får vi väl se vad det blir av det hela!

.... klockan två, spelat klart sista dansen, dax att dra med packad buss till örebro, vi får svårt slita oss från fansen, måste dra men fick vi något napp då måntro?? Jajamen! Titta vad jag hitta på scenen, Jajamen! en trosa i en spets modell, Jajamen! från tjejen med dom skit snygga benen, Jajamen! Rolandz har spelat ikväll....  ....Tvära kast bland min musik ;) Måste ju bara få hylla Rolandz! Så jäkla bra.. Love love love them! Och nya plattan är ju bara underbar ♥ Men så är man nörd också!

Nej, göra sig i ordning va det!
Puss o hej
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test