29.3


Ohh... Dax att vakna! Eller vakna, jag har väl inte direkt somnat ens.. Hur ska jag orka hela dagen??

Mådde så dåligt igår att jag funderade på om det va nått annat än bara alkoholen. Va skakis och yrslig hela dagen. Va med till mormor på eftermiddagen men det va ett riktigt misstag, jag kunde inte ens sitta upp knappt, fick ligga på soffan medans mamma och mormor fikade våfflor! Och på tal om mat, det enda jag fick i mig igår va lite chips och dipp när K kom hem från fotbollsmatchen vid 22 tiden. Det är när man mår sådär som jag kommer ihåg varför jag i princip aldrig går ut.. Och nu vart det ju dessutom 2 dagar i rad. Never again!

Nu ska jag pallra mig till jobbet.. Får se om jag överlever?? ZzZzZzzzZZZZZzzz.....

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test