30.3

Som jag skrev igår så va jag riktigtdålig i söndags..
Förklaringen. Magsjuka!!
Va ingen bra idé att jag åkte till dansen igår, fick springa på toa ett par gånger. Trodde knappt jag skulle överleva bilfärden hem. När jag väl kom hem så va det bara toaletten och sängen som gällde. Natten va ingen hit direkt, magvärk och huvudvärk och toan....
Har underdagen inte haft så ont i magen men fortfarande varit risig. Kände mig till o med hungrig så K fick handla kräm, mjölk och flingor. Men jag vet inte, nu såhär en stund efter så börjar jag ångra mitt beslut att äta. Gör nedrans int i magen och det verkar som det kanske blir toan igen....

Ohhh!! Jävla skit!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig!

2010-03-31 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test