4.3

Torsdag kväll, dax att hoppa i säng..
Ska nämligen börja jobba kl 7.15 imorgon, har bytit min tid 12-16.30 som jag normalt jobbar mot 7.15-11.15 :) Ganska skönt att komma hem tidigt för en gångs skull. Men dock aningens jobbigt att ta sig upp så tidigt.

Va boogie träning ikväll, hade hoppats på att få dansa men så vart det inte. Så jag tänkte att då får jag lov att åka till gymmet efter istället. Och dit åkte jag men kom inte längre än receptionen... Mitt kort va nämligen spärrat eftersom det tydligen inte fanns någon täckning på kortet när dom skulle dra, har det på autogiro. Mycket skumt tyckte jag. Visserligen har jag inte en krona nu på kontot men jag va helt säker på att gymmet hade blivit draget den 27e. Ska kolla på det där imorgon.

I helgen är det tävling i Hedemora, ska åka med pappa dit. Så det blir inte jätte tidigt, blir hämtad 9.30.
Ska med nöja kika på när Dogge, Anna och Isabel spöar skiten ur alla andra i DJC :) Hoppas jag iaf. Hoppas även att Dogge och Anna spöar alla i buggen och får sitt sista poäng i BJC.. Till sist så hoppas jag så innerligt på att Anders & Madde kan få lite cred för allt slit dom lägger ner med rocken! Hoppas hoppas hoppas!!

Hörs en annan gång ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallu!



Grillkväll skulle inte vara helt fel!



Ett tips jag kan ge dig, du som också vill du ner i vikt är att gå med i Vikt väktarna.



Det är sjukt hur fort de går när man äter rätt mat.

JAg är över lycklig:)

2010-03-05 @ 11:20:24
URL: http://jpalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test