10.5

Nej men goddag!
Tänkte att det va dags med lite update igen :)

Lördagen, tävling i Hammarö. Gick helt OK! Va riktigt riktigt kul att få stå där i insläppet och springa in på golvet. Och inte bara se när alla andra gör det. Så nu laddar vi för en höst full med tävlingar!

Lite pics..







Mina trios ETTA och Trea :)



  

   

I söndags var det dags för våravslutning. Allt flöt på bra och det blev en riktig succé som vanligt!
För bilder därifrån hänvisar jag hit . Eftersom jag både va speaker och skötte musiken så hade jag inte ritkigt tid att anvönda kameran. Men Lasse vår alldeles egna "proffs" fotograf har tagit super bra bilder!

Slängde mig ifrån avslutningen till Hugos ettårskalas .. Lånar lite bilder av syster eftersom jag inte tog några!



Såhär "liten" var han när han va ny ...
Nu är jag såhär stor...







Två dagar kvar av arbete sen en ledig torsdag och sen smäller det! SM SM SM SM!!!

Ikväll kör vi genrep med taco middag efter. Mums :)

Nu ska jag sätta lite fart och få på mig kläder och i mig lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test