21.5

Oj oj oj..

Bloggen total dog visst med Sm förra helgen. Men det är inte så konstigt för det gjorde i princip jag också.
I söndags när jag kom hem var jag så långt ifrån pigg jag någonsin varit tror jag. En blandning av all spänning som släppte som man gått och byggt upp sen terminsstarten i höstas och kanske också till viss del alkohol intaget på banketten :) Haha.. Sen har hela den här veckan i princip gått åt till att återhämta sig. Börjar känna mig som en människa igen nu!

Jag och Emma har nu börjat vårt nya liv. Vårt nya liv där vi joggar :) Tjoho!
Två rundor har hunnits med denna vecka, nästa blir på måndag. Har till och med köpt mig riktiga löparbyxor :)

Nu ska jag göra mig iordning och ta cykeln till jobbet. Mamma har nämligen bilen eftersom hon är ledig så jag fick låna hennes cykel. Ska stanna på maxi och köpa lite lunch också.

Ska försöka få upp några bilder från Sm ikväll eller imrogon. Jag lovar!

Puss o Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test