24.5


Som sagt..
Hade en väldigt trevlig lördags kväll som slutade med en halv naken karl på saffets som tvingade mig att känna på hans muskler. Hahaha! Jag dog av garv.. Tillägas bör att klockan vid det här laget va runt 03.30 :)

Och lida för den trevliga kvällen fick jag göra igår. Trodde hela huvudet skulle explodera.. Och inga värktabellet hemma. Men det är sånt man får ta. Så tänker man never again. Men det är bara på't igen på lördag för då kommer Jes hem <3 Och vi ska se Eurovision song contest! Tradiotion... Kommer bli as nice!


Jes med en ev. onöjd Robert i bakgrunden


Har vart i spåret idag, på Rocklunda så det vart tyvärr knappt någon löpning för det är alldeles för mycket backar där för att två otränade slöhögar (jag och emma) ska orka. Så det vart mest rask promenad. På onsdag är det dags igen och då tar vi bilen till bjurhovdaspåret som vi körde förra veckan. Hyffsat platt och fint. Precis lagom till oss!

Som lite godis så bjuder på lite pics från i lördags..
(..Det kommer komma Sm bilder snart!)











Notera den exakt likadana ögonskuggan :)
Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Jes

Haha jag gillar bilden! Känner igen ett plagg av dom jag har på mig!! Tror jag rensar min garderob för mycke:)



Ni va så söta på bilderna så du får uppdraget att fixa mina ögon i helgen!

Jag antar att vi står på stort med alkohol och sen drar vidare efter melodifestivalen.

Vi ska väl inte hem och sova efteråt iallafall:)

2010-05-25 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test