27.5

Stackars stackars kille från telenor!
Haha.. Här ringer han för att han ville "ge" mig en iphone och så bara total dissar jag honom. Haha!
I will never leave 3!
Ska faktiskt ta o åka till dom o kolla om dom kan "ge" mig en iphone. Har inte rätt abonemang för mig nu så det är på tiden att byta och jag kollade in på mitt tre och såg att min bindningstid går ut i höst så det är fritt fram för mig att byta nu så det blir nog ipone <3

Ska nu först åka ner till emma på Gina och lämna hennes telefon och nycklar som hon glömde i bilen igår efter löprundan som förövrigt gick riktigt bra. Vi ska ta en sväng på lördag också! Yeah!

Adios amigos talk to you later!

By the way - löning idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test