28.5


Ja, Hejja Anna ja. Vart mer. Hej hej Anna, kul att se dig på tvn!
Ha! Vilket skämt. Men jag är inte ett dugg förvånad. Dock tyckte jag att hon va grymt duktig och nummret va jätte jätte fint. Fick gås hud på hela kroppen. Mest ledsen är jag nog för att holland inte gick till final. Haha! Dansbandsnörd osm man är så föll det mig i smaken. Hur kul som hellst! Men nu får vi hoppas på glitterkalsongerna och så klart Norge!

Har precis bokat tid för provjobb på The Studio.. 11 juni är det dags! Ohh.. Redan nervös :/ Hur ska man kunna visa sig fårn sin bästa sida när man är nervös, aldrig använt deras produkter samt under sån extrem tidspress. Men det är väl bara att köra på. Hinner ju tagga tills dess!

Jobb idag, skulle dock behöva sluta tidigare. Har en del att göra på em. Tvättsuga kl 16, slutar 16.30 så det är ju bara att hoppas tiden är kvar när man kommer hem. Sen ikväll är det uppvisning på slottet så jag måste göra iordning musik samt åka till lokalen och hämta en nedrans sladd eftersom jag glömde ta med den i onsdags när vi hade styrelsemöte. Hur ska jag hinna??

Och hur ska jag hinna nu? Börjar om en timme.. Helt enkelt så att jag får snabba på nu!

Ha en bra dag!!

Btw.. 3 månader till min 24 års dag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test