6.5

Kanske dags för lite ny text här, eller va säger ni?

Veckorna bara rinner förbi och nu sitter jag här på en torsdagkväll och inser att näste vecka vid den här tiden sover jag sen länge, eftersom vi på fredagen går upp före tuppen och drar till Sthlm för SM!! Som jag har längtat. Ett helt år! Bara ryser redan nu efter att få njuta av dessa dagar. Årets höjdpunkt! :D

Men först en helg med vanlig tävling, blir till att bila till Hammarö också före tuppen på lördag. Sen hem för tjejkväll med grillning och på söndag är det Våravslutning i Wenströmskas aula för hela DK Marionetterna. Kommer bli as bra den här gången också. Sen i ilfart ut till hoodsen på 1 års kalas. Älsklings Hugo fyller nämligen år!

Men först en fredag, lite jobb ett par timmar. Sen se på när syster med familj kommer för att hämta en lekstuga som Irstaskolan skänker till dom. Efter det ner på stan för möte med min lagledarkollega på Sm för att bestämma lite hemligheter. Kvällen blir hemma, lugn och tidigt i säng!

Hur ser er helg ut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test