2.5

Sådär ja, då va den här helgen över..

Det va ju det där med valborg. Min tanke va att jag skulle hunnit blogga i fredags efter jobbet men det vart full fart på en gång. Smet lite tidigare (tomt på barn) trotts att jag på morgonen ringde för att kolla om jag kunde börja senare och det gick bra. Så kl. 13.30 istället för 12.00 anlände jag. Då hade jag hunnit med en trevlig förmiddag med mamma och mormor ute på Hälla. Va en lång stund på bolaget för att förska hitta ett bra vitt vin med lite högre alkoholhalt än 8%, men kruxet va ju att det skulle smaka bra också! Tillslut så blev det detta vinet. En riktig hit. Kommer defenitivt köpas igen! Strosade runt på Hälla shopping på jak efter lite saker men hittade 0. Sen maxi och sen det bästa. Lunch på MAX!!

Hämtade sen Emma direkt när jag slutade och vi drog till affärn och handla lite käk. Hem till mig sen och började kvällen med lite kökshäng och yatzy. Nice! Sen lite wii och efter några sms fram och tillbaka så kom underbara Malin också hit! Vi drack, skrattade och hade det hur bra som hellst! K va påstridig som f*n över telefonen och tillslut gav vi med oss och drog till förfesten som han va på, ingen hit om ni frågar mig hade det tusen gånger trevligare hemma. Sen vart det BMB och det kan jag väl  inte påstå att jag minns så mycket av föutom att vi stod i kö i vad som verkade vara en evighet.

Lördagen ägnades åt att göra ingenting. Kollade på two and a half men i princip hela dagen.

Söndagen idag vart först en sväng hem till syster och martin för att kolla hur arbetet med deras altan/hus/tomt gått under helgen. Hämtade upp vår bil efter det och sen ut till erikslund. Ny lampa till bilen, två par skor vart handlade. Dock bara ett par till mig, det andra till K . Iväg och tvättade bilen, köpa lunch på paganini hem. Lite mer two and a half men. Sen en promenad med mamma och nu har jag suttit vid datorn ett tag. Håller även på och styr lite käk. Sent jag vet men vi åt lunch kl 16 ;)

Så.. Vad har ni gjort kära vänner??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test