25.5


En hel dag av bara regn..  Helt värdelöst!
Ungarna på jobbet va helt galna och helt omöjliga att ha att göra med. Tack och lov hade Cathy med film så efter mellis kollade vi på: På rymmen med Pippi Långstrump. Vilken klassiker. Och hade vi inte gjort det vet jag inte hur jag hade klarat av dagen.

Åkte ner på stan och hämtade hem mamma och lite saker från Kick's arosian som numera inte finns. Utan på torsdag öppnas nya fräscha Kick's Igor!!  Så ta er dit och spana in..

Lagade blodpudding och bacon. Provade att laga baconet i ugnen eftersom jag är så trött på att steka bacon för det bara stänker fett och det osar i flera timmar. La det hela på en plåt med bakplåtspapper och stoppade in i ugnen på 150 grader med grillen påslaget. Vart ritkigt bra! Rekomenderas... Visade sig tyvärr att jag inte hade någon lingon sylt så det vart ju inte ritkigt sådär gott som jag hade förväntat mig. Tråkigt.

Nu sitter jag och kollar på kvalet till Eurovision... Jessica ringde precis och gapade på mig att jag inte fick kolla på det hela eftersom jag då redan har sett allt på lördag. Men fuck her säger jag bara ;) Hahaha! Jag kollar om jag vill :) <3 Framförallt eftersom hon la ut denna bild på mig och emma på sin blogg igår :P





Hahaha.. Snygga vi. Men det är ju så vi ser ut.
Men det bjuder jag ju på  eftersom jag också lägger ut den.

Ska försöka komma i säng i tid. Vansinnigt trött......
Hörs imorgon.. Då är det löpning som gäller! Nice!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag bjuder både på er och mig själv!

Tycker den är lovley:)



OCH TITTA INTE PÅ MELODIFESTIVALEN IKÄVLL FÖR DÅ JÄVLAR!!!!!!!!

2010-05-26 @ 09:17:43
URL: http://jpalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test