1 Februari

Good evening my lovers!

Träningen gick as bra idag. Mosade från början till slut så efteråt va jag lika rosa i ansiktet som en gris :D Snyggt!? Inte ett dugg men det skiter jag i för jag tränar för att bli snygg inte för att vara snygg ;)

Slöat på soffan resten av kvällen, kikar just nu på The Middle, sinnessjukt roligt och innan det var det Cougar Town och det är precis lika bra! Tänk så många bra serier det finns. Men solsidan är ändå kung!

Har lite beslutsångest över vad jag ska göra imorgon, skulle nog behöva gå en sväng på stan så frågan är om jag ska göra det själv eller om jag ska ta med mig sällskap. Vi får se!

Sen så funderar jag över helgen.... Ledig lördag+söndag så något förslag?? ;)



Natti natti älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test