1 Februari

Nu känns det som att dagen är igång.. Kul att klockan är strax efter 16 :D
Dansade mig nyss svettig i köket med musik i lurarna och diskborsten i handen. Vart rent och fint och jag fick "lunch" och mamma en matlåda till jobbet imorgon. Duktiga jag! En annan är ju ledig imorgon med... Tråkigt ;)

Om lite mer än en timme är det dags att knata iväg till träningen, schlagergympa står på schemat och jag riktigt längtar. Efter den enorma besvikelsen första veckan så är det nu hur kul som hellst! Lite svettigt också måste jag erkänna. Man (läs jag) är ju inte allt för vältränad konditionen behöver verkligen jobbas på. Så nu är det dags att köra på! Mosa :D

Ja just ja... Det är ju för tusan första februari idag! Vad ska bli av denna månad då? Vi får se......

Ha de bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test