15 Februari

Ja men Godkväll snyggingar!
Ber om ursäkt för den lilla frånvaron men hey - livet kommer ivägen ibland ;) Haha!

Ledig tisdag och imorgon ledig onsdag. Sen jobb torsdag och fredag och efter det ledig lördag söndag. Bara så ni vet ;)

På Fredag så blev planerna lite ändrade, vi ska fortfarande dansa men i Arboga... Är fortfarande sjukt taggad, får väl se hur många vi blir eller om det bara blir jag och André.. :D Någon av er som läser som ska med??

Nu blir det duschen efter ett svettigt schalger pass och så ska jag fixa lite käk äre tänkt också!

Imorgon - Vägning - Frisören - Mariebergsköpcentrum?? - Kvällsmöte på jobbet

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul! Hur är det med foxkunskaperna? Dina killkompisars fox? Kanske dax att gå kurs! Jag känner någon som lär ut!

Det blir två bugg och två fox hela kvällen, blir man uppbjuden är det brukligt att man dansar fyra danser.



Pappa

2011-02-15 @ 21:16:43
Postat av: johan

Heey! varför arboga jag ska till lagårn som det ser ut nu! :(

2011-02-15 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test