2 Februari

Så trillade man dit igen...





Leopard t.shirt från Gina. 99 kr perfekt till vardags!





Tunn långärmad med en liten söt ficka. Gina 149 pix också bra vardags bas!

Har kommit fram till att det tusan får va nog med svarta kläder nu.. Eller ja, inte helt men jag måste liva upp min garderob lite den är för dyster i färgskalan!

Köpte även en löpare på Åhlend slutrea. 15 kr och så personalrabbat :D Inte många pengar för den inte, men visst är den väl ganska söt?!



Har ni fyndat nått på senaste??

Kommentarer
Postat av: anna

Nej kommer inte ihåg när jag fyndaste något senast, jag sparar mina pengar, blir lite avis när du köper så snygga kläder ;) jag ska köpa mig något nytt tull våren

2011-02-03 @ 00:03:14
Postat av: Mamma Anne

Det har sina fördelar med att bo hos mamma.

2011-02-03 @ 07:33:15
Postat av: Alex

Ja råkade shoppa lite idag, ja som ska spara på mina pengar. Men till mitt försvar så fick ja två paket med hårsnoddar, ett hårband, figurfixande strumpbyxor, 3 par trosor, en bh, en svart klänning med glitter på och en svart kjol för 346 kr, billigt :D. Inte helt fel med rea ;)

Gillar din blogg Sandra!!!

2011-02-04 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test