21 Februari

Goder afton damer och herrar!

Då var denna jobb dag över och ledighet väntar... Ska inte jobba igen förrns till helgen.
Men är man ledig då? Nej, inte direkt!
Tisdag: Vägning (en dag för tidigt då vi inte riktigt hinner på onsdag), träning 17.30-18.30, ställa bilen i mormors garage över natten.
Onsdag: Hämta bilen hos mormor. Besikting i Eskilstuna 11.40 då vi inte fick tid i tid här i stan.  18.00-ca.20.00 Styrelsemöte på dansen
Torsdag: ev, bad med Saga (ej bestämt dag). 16.30 Dubbelbuggsträning med Mats Ivarsson
Fredag: Ledig :D , ev, bad med Saga (ej bestämt dag).

Sitter just nu med ansiktsmask som ska rena porerna, är i akut behov av en ordentlig sådan så jag hoppas den här funkar :) Annars så har jag lite mera vapen mot pormaskar. Ren hud, ja tack :D

Får se vad vågen säger imorgon då... Har inte vart den nyttigaste veckan direkt...... Fy på mig, nu är det verkligen dags att bli lite noggrannare igen. Sommaren närmar sig!

Hur ser er vecka ut. Någon som vill hitta på något på Fredag?? Jag är öppen för förslag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!

hur länge blir du i Eskilstuna på onsdag tror du ? hit och tillbaka till stan ? :D

2011-02-21 @ 22:52:00
URL: http://liindajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test