23 Februari

Kvällen ikväll vart inte som planerad.
Skulle vart på styrelsemöte på lokalen men mitt huvud sa ifrån. Jag är inte den som brukar lida av huvudvärk men dom senaste veckorna har jag haft ordentlig huvudvärk flera gånger. Senast i måndags.. Någon som har nån teori om detta, vad kan det bero på?? Idag så släppte det värsta tack och lov med hjälp av lite medicin. Skönt! Men jag känner mig fortfarande sliten så det blir inte mycket action ikväll inte.

Förövrigt så vart jag superglad! när jag loggade in här tidigare ikväll. 6 kommentarer och bara massa positivt. Guliga ni! Och det roligaste av allt va att flera som har skrivit har jag ingen aning om vilka ni är så hej hej och superkul att ni gillar att läsa här! Hoppas ni stannar kvar och kanske fortsätter lämna en liten kommentar då och då.

Synd bara att jag har sån dålig kamera så att det är sån dålig kvalité på alla bilder. Men blink blink till släkt och vänner nu, ni vet att jag fyller 25 i augusti va ;) Jag har sagt det förr. Blir superglad om jag bara får en enda present i år! - förutsatt att den innehåller en top notch kamera, stativ och en fjärrutlösare. Då blir jag väldigt lycklig :)

Ha en fortsatt trevlig kväll söta ni jag ska stänga ner datorn för ikväll nu! Hörs imorgon..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test