24 Februari

Nu är det kväller och här har ni den sargde själen. My god! Ska nu på direkten när jag fått ner några rader här lägga huvudet på kudden och jag lovar att det inte kommer ta många minuter innan jag är bästa vän med John Blund!

Mats är förövrigt, precis som han alltid vart en riktig gud! Mmm.. Kärlek säger jag bara. Så jäkla bra blir det. Hoppas nu bara vi hittar tid att träna och faktiskt kunna jobba lite så vi kan börja slåss mot dom riktigt bra sen. Sugen som attan på att vara med och kämpa i toppen. Sm 2012 är ju givet iaf... Eller hur Per och Linda??



Här har ni oss. Snygga va??
Ska ta och fixa så jag kan lägga upp rörlig bild också. Filmade faktiskt en runda ikväll och det är nog tur så vi kan kika på vad det är vi ska göra :)

Ja, men för att återgå till ingenting så vart lediga dagen nr tre den sista! What tänker ni nu. Hon skulle ju va ledig fyra dagar. Men nej, ska rycka in och jobba på Centra. Stackars Hasse hade kort om folk så vem fick ställa upp om inte lilla moi! Kan nog vara kul med lite miljöombyte. 

Nu återstår bara en sak att fråga och en sak att säga.
Fråga- Vad händer imorgon kväll??
Säga- God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lägg in klippet när ni dansade :)

2011-02-25 @ 16:25:10
Postat av: Anna

Det vill jag oxå se!! :)

2011-02-25 @ 20:39:39
Postat av: Sandra

Nu har jag fixat. Hoppas ni blir glada :D

2011-02-25 @ 22:20:49
URL: http://sefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test