24 Februari

God förmiddag torsdag!
Dag tre av fyra lediga. Idag är et full punch som gäller. Har precis packat klart inför badet. Nu återstår bara att hämta dagens huvudperson. Hon är just nu på förskolan men inte länge till..

Efter badet så är det dubbelbuggsträning som gäller. Längtat ihjäl mig nästan efter det här. Bästa bästa Mats Ivarsson kommer! Tror och hoppas på att han kan göra mirakel med oss nu ...
Vet att Linda längtat precis lika mycket som jag!

 

Bilder tagna på Stensture snurren i januari. Hoppas det va ok att jag lånade dom. Det står ju trotts allt varifrån dom kommer på bilderna :D (Om ni kikar in till Linda så finns rörliga bilder från samma tävling)

Så, ha en bra dag alla nya och gammla läsare. Gillar er alla lika mycket ;)
Återkommer som en sargad själ ikväll efter all aktivitet. Kommer väl stupa isäng sen. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha så kul på träningen :) jag vill oxå!!!!

2011-02-24 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test