25 Februari

Fredagkväll - Let´s Dance helt givet på tvn :)
Faktiskt lite imponerad ikväll tyckte att alla gjorde ett bra jobb! Nu har man kommit till det stadiet att man inte riktigt tycker att någon ska åka ut. Men jag röstar för att Alexandra ska åka. Hon är lite sämre tycker jag.

Jobbet flöt på bra, sprang runt som en yr höna och försökte hitta alla grejer. Haha! Svårt det där när man inte är van med butiken. Det var roligt med lite miljöombyte men imrgon ska jag tillbaka till mitt kära Hälla. Borta bra men hemma bäst! :D

Mysdressen åkte på snabbare än kvickt när jag kom hem och rumpan är fastklistrad i soffan...
Och mysfaktorn är hög här i min ensamhet, god mat och nu ännu godare "snacks" :) 

 



Köpte även en liten grej på lunchen. Grej och grej, bok :)
Vad tror ni? Kommer jag lära mig något? Haha...



Kommentarer
Postat av: bella

hahahah boken <3

2011-02-25 @ 23:25:08
URL: http://bellala.devote.se
Postat av: Anna

Jag tycker att alexander ska åka ut, jag orkar verkligen inte med honom!! har aldrig gillat honom och kommer aldrog göra det heller!

2011-02-26 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test