25 Februari

Angående kommentarer:

Tänkte att jag skulle försöka skriva ihop någon rad om hur jag svarar på kommentarer. Men, jag insåg snabbt att det va lättare sagt än gjort. Än så länge så har jag ju inte allt för många kommentarer att "ta hand" om så jag kan väl kosta på mig att vara lite okonsekvent av mig.
Men jag kan väl säga såhär att om ni lämnat en kommentar i stil med: "sjukt snygga stövlar!" och har lämnat en blogg adress så kommer jag förmodligen att kika in till er och lämna en kommentar i första bästa inlägg :) Är ni anonyma så kommer jag nog skriva en kommentar under samma inlägg som ni skrivit i.
Frågor kommer nog att besvaras på olika sätt beroende på typen av fråga. Antingen i er egen blogg om ni har eller längst ner i inlägget som ni har lämnat frågan.
Men nu till det krångliga i det hela. Kan även hända att jag kan svara i ett helt nytt inlägg men då märker ni nog det ;) Vet helt ärligt om jag fick fram något vettigt av det här men det var ett försök iaf! Någon som förstod något?

Kommentarer
Postat av: Helene Lindbäck

Tror jag förstod!..... :)

2011-02-26 @ 08:50:08
Postat av: lovisa

sv:_ tack så mkt jag gillar doM:D

2011-02-26 @ 09:33:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test