4 Februari

Fredag Fredag och ledig helg står för dörren! Bara dagen idag att avklara först :D

Om man skulle ta tag i sig själv då och släpa sig in i duschen! Uppe "tidigt" trotts att jag börjar sent. Måste göra mig klar och packa ihop eftersom jag åker direkt till kalaset efter jobbet. Har lite ångest över vad jag ska ha på mig ikväll så det lär ju ta en stund att fundera ut :D

Och btw, vad är det för fel på vädret??? Snö!!! Lägg av nu för f*n ge mig vår-sommar värme!! Gaaahhh blir tokig!
Det snöar ju för tusan vågrätt utanför fönstret =/

Fick frågan om vad smashbox är. Vet inte om du faktiskt undrade Bella eller om du bara ville ha något att skriva ;) Men det är iaf ett ganska välkänt märke som är lite mer ett "makeup artist" märke. Liknar makeupstore lite i utformningen. Vill du Bella eller kanske någon annan kika lite mer på produkterna så gör ett litet klick bara :D

Sen vill jag bara säga Bye bye till mitt hjärta! Glöm inte att smörja in dig och hör för tusan av dig så jag vet att du lever! Hälsa familjen att ni ska ha en underbar resa!

På återskrivande snyggingar ;)



Kommentarer
Postat av: micki

niiccee..kommer ni få in O-Plump Intuitive Lip Plumper??? har inte hittat den nån annastans :(. och en till fråga! har kicks narcisso rodrigues parfymerna?!! haha

2011-02-04 @ 09:42:08
Postat av: Mamma Anne

Det är Kicki på Hälla som är lte sena bara ;-) vi andra har haft Smashbox i ett par år redan.......

2011-02-04 @ 11:28:13
Postat av: bella

hahaha nej jag undrade faktiskt på riktigt :D tack för svaret :D

2011-02-04 @ 21:11:58
URL: http://bellala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test