8 Februari

Som valigt så blir det alltid för sent i säng när jag är ledig! Borde lagt mig för flera timmar sen men icke sa nicke här sitter man! Till mitt försvar ska jag faktiskt säga att mamma blockade datorn bra länge :)

Vägning imorgon, lär inte gå ett dugg bättre än sist. Har haft två riktigt dåliga veckor... Lusten har vart helt borta och det har vart segt som tusan. Så vi får väl se vad det blir för resultat!

Har några riktigt gulliga töser som kommenterar nästan varje dag nu.. Hehe! Tänk vad lite "pisk" kan göra ;)
Angående era kommentarer i förra inlägget; Anna - till en kille eller tjej? ålder? lite mer info tack innan jag kan lämna tips! Bella -  Super bra idé! Lovar att det kommer ett sånt inlägg inom kort!

Blir faktiskt inte mer spännande än såhär idag då jag känner att inspirationen tryter och sängen lockar alldeles för mycket! Kika in imorgon darlings! Puss på er


Vad säger ni om min extremt schysta min?! Haha! Från kalaset i fredags då älsklingarna fyllde 13 år!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tror vägningen kommer gå bra och om inte är man ju inte alltid på topp för det är omöjligt :)

ja typ allmäna tips du som jobbat på affär borde ju veta:) men i vår ålder iaf

2011-02-09 @ 16:28:54
Postat av: bella

gillar din min, söt bild :D och låter bäst :D mina borstar behöver sig en omgång ;)

2011-02-09 @ 22:12:06
URL: http://bellala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test