10 Februari

Torsdag  "eftermiddag" och jag är redan hemma. Nice! Gjorde ett kort gästspel på jobbet idag, mitt mission var att se till att få upp alla skyltar på nya kampanjen. Och på tal om nytt så bara måste ni ladda ner KICK´S appen. Kan nämna att det finns la en rabatt på 20% på valfri doft :) Riktigt nice.... Så fram med telefonen och ladda ner nu! Om ni har möjlighet såklart! Och btw så är appen naturigtvis gratis!



Har nyligen hängt lite tvätt så jag har till och med gjort något vettigt sen jag kom hem.. Ska snart ta tag i kvällsmaten. Parmesanpanerad torsk står på menyn. Ska bli intressant och se om jag kan fixa det :D

Gick en snabb runda in på dinsko när jag skulle åka hem. Har lite beslutsångest över skor... Vad ska ni köra på för skor i vår? Vet inte riktigt vad jag tycker alls... Hjälp mig här, är dessa snygga eller inte? Dom här däremot bara "måste" jag ha. Efter att ha lämnat tillbaka skorna jag köpte vid förra lön så var jag så nära att köpa dom men har hållit emot. Vet inte om jag klarar länge till :P Men återigen... Vad ska ni ha för skor?


Kommentarer
Postat av: bella

för det första måste jag säga att dom du är lite osäkra på (de första du länka till) va sjuuuuuuukt snygga! och de andra som du föröker hålla emot va oxå galet fina :D för mig blir det nog converse till vardags, men vill ju ha nåt snyggare oxå men det får bli några som jag bara råkar springa in i och faller för direkt ;) så vet ej hur de ser ut än ;)

2011-02-10 @ 19:02:19
URL: http://bellala.devote.se
Postat av: Anonym

Jag tycker lugnt du borde köpa skorna :D

Jag kör väl oxå på converse eller importerade fred perry ;) sen gillar jag inte klackar så ballerina för min del fast jag egentligen kanske skulle vilja ha klackar

2011-02-10 @ 22:02:46
Postat av: Anna

Jag tycker lugnt du borde köpa skorna :D

Jag kör väl oxå på converse eller importerade fred perry ;) sen gillar jag inte klackar så ballerina för min del fast jag egentligen kanske skulle vilja ha klackar

2011-02-10 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test