13 Februari

God kväll i stugorna..

Anna bad om lite present tips till måndag för några dagar sen och jag lovade att jag skulle fixa det. Men det va inte förrns idag som det gick upp för mig att hon naturligtvis ville ha alla hjärtansdag tips. Då jag personligen tycker att det hela är lite väl uppskruvat och egentligen inget att fira så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska tipsa om =/

En fin doft är alltid att rekomendera och en riktig klassiker när det gäller alla hjärtans dag
För honom: klick, klick, klick och klick
För henne: klick, klick, klick och klick

Sen så kan jag tycka att ansiktsvård är lite lyx att ge bort
För honom: Ansiktstvätt för en ung/oren hy samt creme eller den storsäljande ögonrollen
För henne: Dagcreme, Startkit Clinique, eller en trevlig scrub

Sen har jag inte mycket mer tips för män från vår butik så jag länkar vidare till vår kära granne Dressman och deras nya riktigt läckra kollektion! Klick!

Men för damerna finns det hur mycket som hellst!
Sköna kroppsvårdsprodukter från Kings & Queens, Läckra nagellack från o.p.i eller underbara schampoon/balsam och andra hårvårdsprodukter från Aussie

Hoppas jag har hjäplt till lite iallafall. Kanske inte jätte många tips men det kan ju vara en bra början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test