15 Februari

Är så shoppingsugen så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det kliar i fingrarna ;) Lönen rullade ju in på kontot idag nämligen!  Men, jag vill samtidigt inte shoppa för mycket eftersom jag har en hel del kvar att gå ner så det känns onödigt att lägga ner allt för mycket pengar på allt för mycket kläder.. Men mn kan ju inte låta bli att bli sugen...

Tröja, Kappa, Skjorta, Väska, Ring, Chinos, JeansShorts, JeansJacka, Skor, Skor

Ja, detta är bara ett litet litet urval av allt snyggt som nu finns i butik eller på nätet.
Det ända som jag faktiskt verkligen behöver är en ny vår jacka. Kom gärna med tips om ni sett en snygg någonstanns :D

Hade ju ev planer på att åka till Marieberg utanför Örebro imorgon och shoppa men mamma var inte sugen, tyckte det va för långt m.m så det blev inget med det hela. Fick dock löfte om att vi skulle åka dit lite senare i vår :) Fler tips på bra shoppingställen tack!

God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: bella

kista galleria! :)

2011-02-16 @ 07:15:22
URL: http://bellala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test