17 Februari

Eftersom jag inte fått en ändå namsdagspresent idag så är det väl tur att jag skaffade en åt mig själv! :D



Skvaller på högsta nivå! Ska läsa med högsta njutning sen :D Har just kikar jag på c.s.i miami och precis börjat med criminal minds. Gillar tv på torsdagar och eftersom jag antingen är ledig eller börjar 12.10 på fredagar så gör det inget att det blir sent!

Fredag imorgon och då ska det som ni vet dansas... Vet dock inte riktigt hur det blir med transport fram och tillbaka. Är inte jätte sugen på att köra fram och tillbaka helt ensam. Hmm.. Hoppas det löser sig!

På lördag då.. Jo, då kommer ju bästa hem igen. Tusan tusan vad två veckor går fort!

Hoppas ni haft en trevlig torsdag och Grattis på namnsdagen alla andra Sandror och alla Alexandror!



 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bara att höra av sig, jag och Ulrika åker dit!



Pappa

2011-02-18 @ 06:26:02
Postat av: Mormor

Sorry gumman att jag glömde din namnsdag. Jag fick ryckia in på jobbet med kort varsel, om nu det är någon ursäkt.

Grattis i efterhand.

En som heter Malin, på Tallkotten, frågade efter ditt nummer ang. Makeup. Hoppas att hon hör av sig



Krammmmm

2011-02-18 @ 09:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test