18 Februari

Godmorgon Fredag får vi väl säga idag då!
Fast så värst mycket morgon är det inte längre..

Ska ta och bege mig ut till jobbet strax, börjar inte förrns 12.10 men jag har lite jag måste styra upp inför kvällen först. Ska bli väldigt intressant att se vilka som faktiskt dyker upp. Kan ju säga att det iaf blir jag och André :D Han ska nämligen plocka upp mig när jag slutat jobbat och åkt hem med bilen. Sen blir det att styra mot Arboga fort fort.. Och dans hela natten lång sen! Fasiken så sweet!

Vad ska ni söta göra ikväll och imorgon då? Det är ju trotts allt helg nu!



Kommentarer
Postat av: bella

jag ska chiiiiiiilllllaaa så sjukt mycket! inte råd med nån utgång efter förra helgen hahah...men skönt ska det bli iaf :D

2011-02-18 @ 16:43:10
URL: http://bellala.devote.se
Postat av: Emma

Vi ses ikväll!

2011-02-18 @ 17:30:36
Postat av: anna

Jag skulle ha kört en utgång ikväll, men jag har fått feber igen..

2011-02-18 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test