22 Februari

Redan kväller.. Shit va fort det går!
Va ju och vägde mig idag +-0 vart det. Aja, nya tag nu.
Vart en lunch på Vivaldi efter vägningen bakadpotatis hamnade i magen. Riktigt gott faktiskt!

Tog en sväng runt i butikerna efter maten. Handlade två par vantar på accent, rea såklart :) Sen fyndade jag, och jag menar verkligen FYNDADE ett bar boots. 124 kr! Ni ska få se imorgon så förstår ni vilket fynd det var. Halva reapriset på skobutiken i igor som ligger närmast rob's café. Vet inte vad den heter :D
Åkte sen en sväng till brödet & fiskarna , mamma hade rensat i garderober och lådor. Lämnade iväg 4 stora stadium kassar med kläder/dukar m.m. Efter det så åkte vi och ställde bilen i mormors garage så den är torr och pigg imorgon när vi ska besikta den :)

Har avslutat dagen med träning och en räkmacka.



Så då tar vi helt enkelt och stryker dag ett av fyra lediga.
Ska kika på tvn ett tag till, många bra program på femman ikväll. Men efter det ska jag krypa ner i min renbäddade säng. Finns det något mysigare?! Ja iofs kunde man ju vart två ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad räkmackan ser goood uut :D Dela med diiig :D thih

om ni ska luncha inne i stan så kan jag rekomendera pasta huset (heter egentligen något annat) Eller så är det 1 class coffe house! :D

och sak ni till tuna så kan jag rekomendera husmanskostsidan!! så good mat däär :D

2011-02-22 @ 22:05:02
URL: http://liindajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test