7 Februari

Herregud vad tiden går fort!
Satte mig med datorn strax innan nio och nu är klockan långt över tio! Och vad har jag gjort då.. Jo,  spelat mitt nya hang up spel. Cityville på fb! Jag är en riktig sucker för dessa larviga spel, blir tusan beroende när man startar nått nytt. Och när man hittar något nytt så hamnar lätt det gamla på hyllan så att säga. Så just nu är det staden som gäller till 110%. Töntigt och fruktansvärt onödigt - ja, roligt och tidsfördrivande - ja!





Så, vad tycker ni? Har jag fint i min stad :D

Tisdag imorgon och jobbdag! What?! Jaja, så kan det gå men vad gör det. Kommer ha häcken full så jag kanske inte ens märker att jag jobbar! Haha.. Kom och hälsa på vetja :)

Natti raringar! Hörs imorgon kväll..


Kommentarer
Postat av: anna

Den var faktiskt snygg :D

kan du inte rekomendera lite presenter inför måndag är verkligen behov av hjälp

2011-02-07 @ 23:04:05
Postat av: bella

jaa asnice :D sen har jag ett önskemål! jag har länge tänkt på att du borde visa med bilder å text hur man rengör sina sminkborstar på bästa sätt! måste ta tag i det men känner att mitt sätt kanske inte är det bästa... ;) vore lovely om du visade, du som är proffs å allt :D

2011-02-08 @ 10:23:02
URL: http://bellala.devote.se
Postat av: Linda

Fiiin stad :D

2011-02-08 @ 23:03:55
URL: http://liindajsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test