8 Mars

Jaha, inte ett enda råd har ni bjudit på! Snåljåpar..
Behöver verkligen köpa en laptop men jag vet inte alls vad jag ska kolla efter.. Men jag antar att det löser sig!

Såg den mest konstiga reklamen på tv idag. Så skrattretande och jag vet faktiskt inte om man ska ta den på allvar eller inte. Vad tror ni? Är det på riktigt.... Klicka in här och kika på hemsidan som det görs reklam för. Känns nästan som ett skämt bara för att se hur många som faktiskt går in på sidan...

Imorgon är det vägning som gäller. Bara att hålla tummarna, siffrorna på vågen börjar bli riktigt trevliga men det är en bit kvar tills jag är nöjd. Men som jag sagt till en del, nu kan jag faktiskt snart säga högt vad jag väger utan att skämmas ihjäl :)

Förövrigt så är timmen mellan 22 och 23 på femman på tisdagar bland det absolut roligaste! The middle hamnar högt på min roligast på tv just nu lista! Vilka är era favoriter på tvn just nu??

Hörs imorgon vänner!

---

Svar till anonym: Jo visst vore det lättast så men jag har så svårt att lita på försäljare att dom faktiskt hjälper mig till det bästa för mig och inte det som dom tjänar bäst på osv!


Kommentarer
Postat av: Anna

lycka till imorgon :D

2011-03-08 @ 23:26:43
Postat av: Anonym

Det bästa är att fråga i butiken så får du den dator som passar dina behov bäst :)

2011-03-09 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test