1 November

Godkväll.
2,5 timme efter middagen och jag är fortfarande i matkoma.. Gick lös på våfflor. Om det finns en viktväktargud så har han/hon vänt sig många gånger i graven ikväll :)

Idag vart det även nya däck på bilen. Skönt att det är gjort, nu kan det bli hur halt det vill ;)

Var precis iväg och hämtade hem mamma, hon va ut och käade med några från jobbet. När jag skulle åka iväg så stod det en cykel i cykelstället utanför med baklyset på. Jag gick självklart fram och stängde av det! Men det fick mig att fundera, det är kanske inte så självklart. Hur hade ni gjort?

Puss o Kram

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Heder åt dig! Annars hade batteriet tagit slut.

2011-11-02 @ 09:08:58
Postat av: Mamma Anne

Sådan dotter sådan mor.... Jag hadde gjort bsamma sak, och hoppats att någon gjort detsamma för mig.

2011-11-03 @ 07:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test