17 November

Har hunnit med mycket idag må ni tro! Först ett par timmar på Erikslund med mor, köttbullar på Ikea (obligatorisk lunch), kikade efter något att ha "över axlarna" till klänningen jag ska ha på lördag. Köpte en tröja på vero moda som var super snygg! Men nu när jag åkte hem till pojkvännen så kände jag efter lite mer och tror att jag måste kika efter något som inte är svart istället. Jag har ju inte så mycket erfarenhet av så här stora och formella tillställningar som vi ska på så jag vet inte om det är OK att köra bara svart rakt igenom?! Någon som kan hjälpa mig här??

Efter Erikslund så var det godis jakt, skulle köpa godis till avslutningen på söndag 170 st påsar skulle göras!!! Omg!!! Vi hamnade slutligen på godisaffären på kristiansborg, lite dyrt men shit vilken trevlig kille som jobbade där! Och vilken service!! Vi fick hjälp med att välja sorter, väga upp, vi fick till och med komma in på lagret för att kika på vilka sorter som fanns i stora påsar :) och det bästa, vi fick provsmaka =P Så jag säger bara åk dit och absolut inte till ängsgärdet om ni ska på en godis affär!!

Efter det så var vi ut på Maxi Hälla och handlade clementiner för kung och foster land. Men jag lyckades såklart räkna fel så imorgon måste jag köpa 22 till. Och när jag ändå var på Maxi så passade jag på att vinna 2 kg Marabou mjölkchoklad :D Maxi firar 10 år och hade alla möjliga jippon, varav ett chokladhjul. Ska bli spännande att se när det dyker upp på posten!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kramas med min pojkvän som jag inte sett på ett par dagar :) Puss och Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test