22 November

Ja vad ska man säga, den här helgen var något utöver det vanliga! Var helt slut i söndagskväll!!
Efter Sthlms vistelsen i lördags så var det full fart i söndags också med avslutning med dansen. Och jag sa det ett antal gånger i söndags och jag säger det igen. Jag ska ALDRIG mer vara bortrest dagen innan avslutning!!! Rörigt och förvirrat men jag lyckades ro det hela i hamn. Söta Linda och Per vart årets klubbmästare i bugg!! :D Bilder från avslutningen för den som är intresserad finns här.

På kvällen roade vi oss med att vad vi nu tycker är helt naturligt att ställa upp en andra tv i vardagsrummet.. Måste säga att det faktiskt är väldigt praktiskt :)






Kommentarer
Postat av: MormorLaila

Vadå jag har också 2 TV-apparater. - Men..

Tjock-TV

2011-11-23 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test