29 Novemeber

Vill ha... :D
Lite tips till tomten!
Det som är så bra med min familj, man får göra önskelista fast man är 25 år :D

Nr 1 på listan är mitt puder som jag bara älskar! Köpte det förra hösten och det är i princip slut nu, bara smulor kvar nu nästan. Lyckades naturligtvis tappa det för några månader sen..
Chanel Matt Lumiere nr40 finns på Kick's Igor ca 450-500 kr.



Nr 2 är en ny Clinique "kräm". Dramatically different moisturizing GEL. Min börjar sjunga på sista versen nämligen. Finns naturligtvis också hos Kick's i olika storlekar 50 ml 290kr och 125 ml 495kr




Nr 3 är några olika ögonskuggspaletter. Två st från kosmetikan.se, 120 paletten warm&dark och 88 paletten ultra shimmer



Nr 4. Make up store microshadow färgen pollution 140 kr.


 

Nr 5. Presentkort på Make up Store & Kick's



Nr 6 är ett gäng nya trosor från Gina Tricot kostar 3 för 149kr och heter Annie String. Vet att jag har ljusrosa och grå samt två färger till men är osäker på vilka.  Men trosor gör inget om man har fler i samma färg, går ju åt ganska många :)



Nr 7 är matchande bh såklart :) Molly triangle bra, 99 kr/st. Har svart, grå och ljusrosa så någon av de andra färgerna vore trevligt, som då matchar till trosorna.



Nr 8 på listan är en pocket (ej bunden). Sista delen som jag bara längtar ihjäl mig efter.

Nr 9 blir utan bild.. Presentkort på (i ordning) Gina Tricot, H&M & KappAhl

Ja... Listan kan säkert göras ännu längre men det här är vad jag kommer på just nu!
Skulle kunna önska mig ett jobb och en lägenhet också men jag gissar att det inte är den typen av paket som tomten kommer med ;)

Vet att ni kommer sucka  och tycka det är tråkigt men dom här sakerna, men jag jobbar inte längre med det och har inte råd själv så jag önskar mig verkligen dessa saker!! Fyller på listan eftersom om jag kommer på fler saker...

Vad önskar ni er i jul??



Kommentarer
Postat av: Anna

Även fast jag får lön(kan knappt räknas som lön..) så brukar jag önska mig saker som jag behöver då slipper man ju köpa dom själv :) jag skulle vilja prova make up stores cake eyeliner så ja då önskar jag mig den av tomten istället för att köpa den själv :)

2011-11-29 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test