9 Oktober

Det här med maten och vikten har vart sjukt jobbigt under hösten, har inte alls kommit igång och det känns bara besvärligt! Men nu har jag bestämt mig och nästan gjort klart en matsedel med i princip alla mål inplanerade fram till jul! Ska göra handlingslistor också. Tror och hoppas att det kommer gå vägen nu när jag inte behöver "tänka längre" utan det bara är att följa schemat så att säga. Tror också att det kommer bli bra för flera i min närmsta omgivning också :)

Dans ikväll, bara en vecka kvar till avslutning. Känns lite trist, har vart jätte kul och undervisa igen. Men som det ser ut nu på jobb fronten så lär jag ju kunna fortsätta i vår igen och det lär bli i mer ännu mer om jag gissar rätt. Inte mig emot..

Trevlig onsdag på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Börja dansa igen:D?

2011-11-09 @ 19:23:01
URL: http://www.nattstad.se/lindahasselquist
Postat av: Mormor

på Jobbfronten intet nytt. Trist.



Kram Kram

2011-11-10 @ 09:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test