11 Septemeber

Då var den här helgen över.. Tiden går ruskigt fort när man har kul :)

I fredags  var jag som ni såg nere på stan en sväng med Emma och hennes mamma, lite ärenden uträttades men mest slö tittande i affärerna egentligen. Köpte två nya bas linnen Gina, välbehövligt!

 Lördagen kom och 8.45 får jag sms av min bror som lyder: Lögis 10 gullungarna ska dit jag svarar två sekunder senare: kommer :) En mysig förmiddag i vattnet med två bad galna ungar, Hugo var inte alls nöjd när det var dags att åka hem och jag kan inte påstå att Saga heller direkt frivilligt gick upp! Jag tyckte att klockan inte var så mycket så jag stannade en stund och simmade i 30 min.

Eftermiddagen gick sen åt till att vänta på att min kära pojkvän skulle sluta jobba, och när han väl kom hem så tog vi oss ner på stan. Vi käkade på jensen, ingen super hit men inte heller katastrof, utan ok kan man väl säga. Trodde verkligen inte att det skulle vara så mycket folk som det var dock så det va en liten chock. Grejen med utekvällen var inte middagen utan bion, jägarna 2 skulle ses och jag är mycket nöjd! Riktigt bra film och Stormare är ju bara för grym. Tycker verkligen ni ska ta och se den, lätt värt pengarna att se den på bio!

Idag så vart den en rejäl sovmorgon och när vi väl tog oss upp så vart Hälla målet. Present till Lars mamma som fyller år imorgon är inhandlad och jag och Lars fick oss varsitt par nya skor :D



Sjukt nöjd med mina än så länge. Ska gå i dom här hemma imorgon och hoppas på att dom är lika sköna som jag tror. Jag är verkligen i behov av ett par höst skor.. Bara att fråga emma, hon gillade inte mina sandaler i fredags ;) Haha.. Nej, dom borde kanske packas undan för säsongen nu... Jag tror på dom här! Och Lars skor, så sjuuukt snygga! Dom gör sig inte riktigt på bilden, jag ska få honom att ta på sig skorna imorgon så ska jag ta en bild och visa er.

Nu väntar han på mig i sängen, ska kikas på Family Guy och sen Harry Potter, me like :)

Natti natti vänner! Hoppas ni haft en fab. weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test