16 September

Idag fick jag äntligen mina efterlängtade födelsedagsfest bilder till min dator. Så ni får vänta med rese redogörelsen tills imorgon för nu blir det bild bomb vill jag lova. Som jag längtat och jag tror ni med har det ;)

Jag hade festen den 3 september en vecka efter utsatt datum då jag blev så satans sjuk då när jag skulle till att fylla år. Platsen var hemma hos min kära pojkvän och hans rumskompisar på lillåudden. Vi började kvällen med att käka lite mat. Jag bjöd på hemmagjord pizza från grunden och en riktigt god efterrätt- Vi drack oss glada i hatten samtidigt som vi rullade gamla klassisker från 90 talet så som Aqua, Peter Andre, Vengaboys och många många fler på tvn från Andrés super arkiv. Sen tog vi oss vidare ner på stan och tog en rejäl svängom inne på bmb. Tack tjejer för kvällen den vart kanon men jätte tråkigt att Lina, Anna och Moa, Malin & Lina inte kunde komma :(



Mikaela spanar in utsikten



Göra pizza



Balkong häng Johanna och Cindy



Lite mer "skumpa" till efterrätten



Jätte glad :D



Cindy



Mikaela



Jag.



Cindy och Mikaela lever sig in i nittiotals musiken :P



Fina Johanna

 
Mikaela . Cindy

 

Jag . Jessica






Johanna & Emma



Glada tjejer :D



Bästa!!



Precis när vi skulle åka ner på stan så får toan för sig att svämma över!! Grrr....

 



 

Super fixaren ;)



Bilden talar för sig själv!

..och får vara den sista.. Tack igen tjejer!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test