20 September

Som ni såg i förra inlägget så måste mina saker flyttas. Frågan är nu bara vart!
Eftersom jag tänkte att det smidigaste sättet att nå ut till många samtidigt är att göra det via nätet istället för att försöka ringa till folk så ställer jag frågan här nu.

Finns det någon släkting eller vän som har plats i ett förråd / garage eller liknande där jag kan ställa av mina grejer? Det är svårt att just nu säga exakt hur mycket det rör sig om men det är en del då där är lite möbler också.
Hur länge är nästa fråga, ja det vet jag inte heller. Men från nån dag nästa vecka och framåt tills jag kommit på fötter igen!

Sen behöver jag också hjälp med att flytta sakerna från min syster till vart dom nu ska, ny förvaring/återbruket/loppis...

All hjälp mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: malin

Sandra min kära! Jag har plats i mitt förråd om du behöver.. Bara att du hör av dig om det skulle krisa :-)

2011-09-22 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test