28 September

Då var det dags igen! Nystart!

Var tillbaka på viktväktarna idag. Kännde att nu är det dags att ta tjuren vid hornen och bara skärpa till sig!!
Sist jag vägde mig 8/6 (!!) vägde jag 62,9 och hade då gått ner 15,9 kg. Nu idag så vägde jag 69,0 vilket var en ökning på 6,1 kg vilket gör att jag nu totalt gått ner 9,8 kg. Så är det och nu börjar vi om! 

Jag har inga ursäkter till varför jag gått upp så mycket igen utan det har helt enkelt vart för att jag släppte allt och har i princip ätit allt. Och framförallt mycket fördigmat och snacks.. Så är det med det men nu har jag fått en bra påminnelse om hur det var att vara överviktig och ljuset gått upp för att det var jäkligt skönt att vara "smal".

Så mina vänner nu är det ca 12 kvar till jul och nyår så nu kör vi!!!! Jag siktar på att vara tillbaka på 62 kg tills dess. Det är ca 0,5 kg/vecka så nu har jag inga ursäkter :)

Pepp pepp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test