29 September

Borde ha somnat för länge sen men det är svårt att ha disciplin på sig själv när man inte har något jobb att gå upp till :( Kikade lite i mina vv böcker, och v39 för ett år sen så vägde jag 74,1 och hade då tappat -4,7 kg. Det var v.10 som vv-are. Vid jul så hade jag gått ner prick -11 kg och nu så hopas jag på att hamna på -17 kg tills dess! Ni får nog lov att stå ut med en del vikttjat nu för det är mitt sätt att försöka motivera mig själv! Man skulle kunna sammanfatta första dagen som på nytt född vv-are med ordet hungrig! Men men, jag får ju bara skylla mig själv som ätit så stora portioner under sommaren och vant magen vid det, klart den kommer gnälla såhär i början :) Sen gör det ju inte saken bättre att jag inte än har några som helst rutiner när det kommer till ätandet just nu, men det ska det också bli ändring på! Nej vänner, God Natt på er! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test