12 September

Ännu en dag har gått...

Tåget går 09.53 imorgon mot Sthlm! Vi ska spendera dagen i staden och 17.30 går båten mot Riga. Ska bli helt underbart att komma iväg på lite semester. Tre nätter blir vi borta, två på båt och en i Riga. Om ni har några snabba tips på vad vi ska göra i Riga så hinner jag läsa imorgon innan vi åker.

Nu ska jag sova strax blir upp och hoppa ganska tidig imorgon då jag inte riktigt orkat packat idag eftersom jag måste ha så mycket av det som ska packas med imorgon bitti. Och det hela har väl lite rot i att packa är tusan det tråkigaste jag vet nästan. Så jag gör det imorgon när jag inte har något annat val :)

Bild på skorna som jag lovade igår får bli när vi kommer hem. Har inte alls haft tid idag! Ska köpa sulor till mina då som naturligtvis va lite stora... Men annars så blir dom kanon!

Ha bra dagar nu.. Det tänker jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test