2 Februari 2012

Ikväll var det bugg barn nybörjare och det är verkligen super roligt! 19 st så det frestar på en del.. Men fan det är det värt om vi kan få behålla så här många terminen ut och även nästa termin!!

Efter det så är det Dansgympa, sjukt kul och jobbigt! MEN bara 3 st idag med..... Suck pust och stön! Blir vi inga fler får jag väl lägga ner :( Men jag vill verkligen inte, sjukt bra motion för mig :) Ska börja köra passet för mig själv på måndagar också så jag kommer i form snabbt och får in det i huvudet som rinnande vatten!

Sova sova sova nu för alarmet är ställt tidigt!! Ska iväg mot Stockholm med Linn och Syster. Är jätte glad att jag får följa med på det här.. Kommer bli en once in a life time upplevelse!
Förhoppningsvis kan jag rapportera under dagen imorgon med det beror på hur pass hemligstämplat det hela är :D

Och så har jag ju börjat använda instagram, därav dom fina bilderna :) Följ mig där för mer regelbundna updates! Sefs är namnet..

Puss och Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test